Buďte srdečně vítání.....

19. 5. 2011

*29.4.2011*


Den který se zapsal do historie!
Byl to den plný napětí, očekávání, obav, strachu, touhy, štěstí i radosti!
Tento den si řekli své ANO Prince William & Catherine Middleton.....byl to den naplnění, událost, kterou sledoval celý svět!
http://www.officialroyalwedding2011.org/
Ve stejný den měla moje maminka operaci a tak jsem byla plná napětí, očekávání, obav, strachu, touhy, štěstí i radosti!
Možná se divíte, že píši štěstí a radosti?
Ano píši to tak, protože to tak cítím! Štěstí, protože to přežila a radost, že to dopadlo, tak jak to dopadlo....
Období, které bylo před touto událostí i poté nebylo a není stále lehké. Člověk zjistí, že nemůže spát, že mu nechutná jíst a že se nemůže na nic soustředit...bezmoc ho naprosto pohltí, ovládne!
V tomto období jsem musela přerušit svou práci...jelikož to nešlo jinak a veškerý čas věnuji mamince.
Tak jako nás všechny maminka vedla za ruku, když jsme byli malý, tak přijde doba, kdy se to otočí..........
Vím, že se vše v dobré vrátí maminko moje!
                            
                

1 komentář:

  1. Martinko...úplně jste mne rozplakala, tak hezky jste to napsala.Je vidět, že jste opravdu milující dcera. Přeji Vám i Vaší mamince jen to nejnej....a to vlastně obě máte....máte se navzájem....ta láska a to krásné pouto je nadevše. Venda

    OdpovědětVymazat