Buďte srdečně vítání.....

18. 11. 2012

*










12 komentářů:

  1. Ajooooj Safarko..
    Kdopak to je?to jsi ty?
    Ta první a třetí fotka je pro mě fakt famozní..Jinak jsou všechny velmi krásné a povedené.samozřejmě to hodně dělá modelka:-)
    Opravdu moc hezké a jde z nich úžasná nálada..
    Až budeš mít chvilku,tak si ke mě přijd zasoutěžit,když budeš chtít..
    Měj se moc hezky
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Brigit, ano já, díky za pochválení :-D, jdu se podívat!!!!

    Fajn dny

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, moc ti to sluší .......Marki
    PS: ta druhá fotka je úžasná:-):-):-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotografie, nádherná žena.. moc mě to baví :-))Pohodové dny plné barev, přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moje milá Martinko, doufám, že se na mě nebudeš zlobit, ale dovolila jsem si tě "nominovat" v "JEDENÁCTCE" na mém blogu, více informací se dozvíš tam ....... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotografie!!!!!Krásná milá baba:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mráz jako prase, koukají jenom ty zelené oči, černý kabát, ruksak plný kaštanů, foťák, dalekohled a dálkové ovládaní Báry, to je teprve kočka, Naše!!

    OdpovědětVymazat
  8. :-D KDYŽ MUSÍŠ, TAK MUSÍŠ.....TO JAKO, ŽE BEZ TOHO NEMŮŽU BÝT!!! :-D

    OdpovědětVymazat