Buďte srdečně vítání.....

25. 6. 2012

* BORŮVKOVÁ NEDĚLE *




 Nedělní borůvková neděle u nás na Sedle.....

6 komentářů:

  1. Mńam, mňam, mňam to bych si taky dala!
    Dája

    OdpovědětVymazat
  2. Posílám nedělní pozdrav a přeji krásné léto a prázdniny!!
    tedy ten borůvkový koláč-ten bych si dala!!!!!!!!!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruško, koláč jsem dělala ještě několikrát a byl hned pryč (-:
      Musím využít dnů, kdy ještě borůvky rostou.

      Věřím, že se máš fajn a také přeji krásné pohodové léto!!

      Vymazat
  3. Kdo to byl sbírat. Snad děti a to schvaluji. Dětská práce, jakkoli ve světě neuznávaná, je výchovná, ti zmetci se naučí vážit koruny a navíc v dnešní ekonomické době je výhodná pro rodinný rozpočet. Jak vidíš, jsme opět zde - hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. BUTEO-BUTEO, na borůvkách jsem byla já a Sabinka, ta ovšem nebyla 2x nadšená, když ví jakou to dá práci nasbírat alespoň ten litřík borůvek...
    Potom jsem jela ještě několikrát, ale to už sama.
    Borůvky od silnice nekupuji při představě, kdo je sbíral! :-O
    Není to ani tak o rozpočtu....mě to prostě baví :-D

    Fajn den, Safari
    ps: koukala jsem na báječnou plavbu lodí!

    OdpovědětVymazat