Buďte srdečně vítání.....

10. 12. 2013

* jak děláá liška *



Žijeme pěkně u lesíka, kde lišky dávají dobrou noc...a to doslova... :D
Jenže muj chlap si nějak tyto skutečnosti stále nechce připustit a tak nějak jde proti přírodě...hi hi, ale na to přeci nemá!!
Když ve zprávách bylo řečeno, že cena vajec půjde nahoru, nutně musel pořídit "smečku černých slepic-cikánek", včetně Elvise-tj kohout, toho času nebožtík....

                                                                       
 

Vůbec jsem z toho nebyla nadšená, když každé ráno Elvis měl potřebu ohlašovat svou přítomnost, nebo když jsem vyšla na zahradu a chtěl na mě zkoušet své nechutné ostruhy!!
Čas a příroda nastoupila...já ji tak miluji♥
Liška počkala až cikánky dorostou a pěkně v nepravidelných návštěvách docházela pro vejconosky...
Jelikož pracuji z domova, měla jsem být snad hlídačkou našeho obydlí, tudíž i kuru domácího a vždy, když zmizela nějaká slípka odnesla jsem to jako bych ji sežrala já!
Umím si představit jak dělá tahle liška....je to ta v klipu v úvodu příspěvku!
Je krásná a mazaná, ráda ji zase uvidím..

Nakonec nám milá liška odnesla všechny cikánky, tedy kromě kvočny, která se rozhodla že zasedne na vejce... No nic! Holka byla šikovná a seděla a seděla až vyseděla trpělivě pět kousků kuřátek.
Liška nějak přestala chodit. . čekala jsem, ale nic!
Jednoho dne, když už kuřátka nebyla žlutá, ale opět se vybarvila jejich černá barva jsem zaslechla nad ránem nějaký boj v kurníku..
Zbylo jedno kuře! Manžel byl na zhroucení... :D, prý musí koupit nové..nechápu!!
Po čase přišel soused, nějak mu bylo asi také líto, že máme jen jednu kvočnu a kuře. . představte si, donesl vlašáka kohouta...ach jo!
Další řvoun na zahradě.. sotva se to tady vyčistilo už to tu bylo zas :(
Kvočna chodila a naparovala se jako hraběnka, no aby ne...ono totiž kuře dorostlo a já tak koukám jak mu narostl hřebínek, jaké nechutné nohy má a že je to další kohout!!
Takže naše kvočna má dva kohouty a vejce nesnáší. . maximálně tři-čtyři do měsíce....nejhorší na tom je, že liška zapomněla kde bydlíme...

 

Žádné komentáře:

Okomentovat